Viimeisen viikon olen ollut aika lailla täystyöllistetty. Tein tuota viimeksi mainitsemaani projektia, ja vanhalta toimeksiantajaltani on myös tullut töitä. Eilen vietin vapaapäivää korvaukseksi sunnuntaina ja toissailtana tekemistäni töistä, ja yllätyksekseni sain kaksi soittoa työasioissa! Yksi ystävä, jonka työnantajalle olen tehnyt aikaisemmin free-töitä, kertoi että jotain olisi pitkästä aikaa tarjolla. Toisesta soitosta kerron lisää, kun asia on varma... Kyse on kuitenkin kohtuullisenkokoisesta käännöksestä, joka kiinnostaa minua kovasti.

On todella hienoa ja helpottavaa saada vihdoin töitä! Tämä epävarmuuden/-toivon ja onnistumisten vuoristorata on kyllä henkisesti varsin kuluttavaa. Lisäksi tuo perhanan pimeys vie voimia aika tehokkaasti. Mutta olen iloinen. Ja stressaantunut; minulla on taipumusta ottaa aika lailla suorituspaineita töistä.